En aquesta entrada explicaré tres sessions que vaig realitzar amb el cas B
on es va treballar amb els plafons que havíem creat en sessions anteriors. El
nen ens demanava que volia fer en la sessió a través dels plafons, ell va
elegir treballar amb plastilina i en aquesta activitat li demanàvem quin color
de plastilina volia i quina forma volia per jugar.
Una altra activitat que va demanar va ser el conte de la Tefi i el del
globus, tots dos són contes amb SPC on el nen va interactuar amb l’ordinador.
Vam treballar els animals que sortien al conte de la Tefi a través d’un plafó d’animals
que tenia a la seva carpeta i el fet de bufar en el conte del globus.
Ens aquestes sessions s’han treballat molt els contes SPC perquè
a casa no té ordenador i només pot treballar-los al CDIAP. També li vaig
preparar un altre conte perquè el pogués treballar a casa amb la mare i la
germana, era el conte del safari i del flautista d’Hamelí. La mare ens comenta
que els contes funcionen molt bé i que els hi demana molts cops i que segueix
intentant imitar els sons dels animals o representant-los amb signes i que
interactua amb ells d’una manera molt positiva.
Altres activitats que va realitzar és el joc del camió, sempre que pot
intenta demanar-lo ja que té sons i llums, fins i tot una clau per obrir una
porta la qual li costa una mica posar-la al forat, però no es dóna per vençut,
així que ho prova i ho torna a provar fins que ho aconsegueix i no accepta que
l’ajudin perquè ell sap que se’n pot sortir tot sol.
En una altra sessió a part de treballar activitats anteriors també vam
provar que dibuixés i pintés, però vam veure que encara es trobava en l’etapa
de gargots i els seus dibuixos no tenien cap forma. En aquesta sessió hi havia
la seva germana i la utilitzàvem com a model per fer els dibuixos i es fixés
com ho feia la germana, però ell feia gargots, és adir, el seu dibuix encara
havia d’evolucionar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada