En aquesta sessió van venir tots els infants, és a dir, el cas A, C i el de
consciència fonològica.
Pel que fa al cas C vam treballar el lèxic del cos que ens va permetre
comprovar que hi havia parts del cos que no sabia, ni en català ni en castellà,
la vam fer mirar al mirall i les vam treballar des d’allí perquè anés
reconeixent les seves pròpies parts del cos. En finalitzar la sessió vam
decidir que s’havien de seguir treballat perquè encara no les tenia del tot
assimilades. Un altre aspecte que es va treballar va ser les seqüències
temporals, però encara no a entès el funcionament i s’hauran de buscar altres
recursos perquè les assimili.
En el cas B es van treballar tres fitxes del Frostik i les seqüències
temporals perquè encara no les té interioritzades. Fins i tot una de les fitxes
del frostik consistia en retallar uns dibuixos i ordenar-los (un pescador va a pescar,
llença la canya, pesca un peix i torna a marxar).
Per al cas de consciència fonològica vam treballar l’atenció mitjançant un
trencaclosques, l’activitat va consistir en buscar una sèrie d’objectes en la
imatge. La seva rapidesa en trobar-los em va deixar bocabadada. Aquesta sessió va
anar molt bé i pel que fa al nen vam veure que estava força preparat per poder
iniciar primer i a més a més estava apunt de fer 6 anys, per tant, només li quedava
una sessió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada